Johana „Medvědice“ Vančurová

ProPWL trénink

Silový trénink

Mobilita

Závodní příprava

 

NABÍDKA NABÍDKA
Zaměření

ProPWL trénink
Trénink trojbojaře může a měl by být velice komplexní. Víme, že většinu každého dne sedíme nebo provádíme stereotypní pohyby, které napomáhají vzniku našich dysbalancí. Powerlifter by měl být mobilní v částech těla, kde je to třeba – a naopak by měl mít určité části pevné, fixované a nemobilní – zlomu-vzdorné. Je nezbytné nastavit takový trénink, který bude sedět na míru – pomalu, ale jistě povede k progresu, nikdo nebude umírat na bolest a přetažení, všichni stihneme zregenerovat a nebude dne, kdy bychom nebyli schopni plně fungovat.


Silový trénink
Síla je fájn, síla se hodí – vždy a všude. Holky chtějí pevný zadek, kluci zas bicáky. Já chci pevný a silný všechno! Teprve souhra všech svalů, které jsou jednotlivě silné – to je síla, která zvedá. Rozvíjíme sílu jak u velkých viditelných svalů, tak i u těch, které se před námi skrývají, ale umí překvapit a jsou neméně důležité. Dále potřebujeme, aby spolu svaly uměly správným způsobem spolupracovat – především, když naše hlava chce!


Mobilita
Strašák – mobilita děsí snad každého, kdo nemobiluje každý den – a někdy i tento typ lidí. Pravidelná správná mobilita se na našem těle, našich bolístkách a na technice cviků, kterým se věnujeme – projeví celkem rychle. Je jednou z nejlepších prevencí úrazu. Mobilitních cviků je nespočet a je zapotřebí – aby padly na míru, protože každý máme rozbité v určitou chvíli něco jiného. Při mobilitě většinou trpí i trenéři – ale nikdy není dobré – vykašlat se na ni. Je to zázrak, ač protivnej. Zeptejte se trojbojařů 😀 Ne vzpěračů – trojbojařů. Ještě, že máme roller :D.


Závodní příprava
Jo, jsem závodník – chceš být taky? Závodní příprava se celkem liší od klasických udržovacích tréninků. Závodník má individuální potřeby, cíle, problémy. Můj názor je, že každý závodník by měl mít svého trenéra. Závod je cíl a silová příprava trvá. Na závodě chceš především pokořit sám sebe, ale neurazí tě, když pokoříš svým výkonem i ty okolo. Zároveň chceš u např. u PWL vydržet dlouho – jak je známo – masters nejsou vyjímkou :). Se správnou přípravou nikdy závodit nepřestaneš ;).

Sportovní životopis
Dosažené sportovní vzdělání

Vyšší odborná škola zdravotnická 5. května, obor: Diplomovaný zdravotnický záchranář, titul DiS.
BLS/AED Provider Course – Prohloubení praktických znalostí první pomoci, práce s defibrilátorem.
Life Support – Kanylace periferních žil dospělých
Akreditovaný kurz vodní záchrany – Plavčík
Atestace Horské záchranné služby ČR


Dosažené sportovní výsledky
3. místo: 27. Otevřené Mistrovství ČR v benčpresu mužů a žen, Jihlava, 16. 3. 2019
3. místo: Vision Nutrition RAW 2018 – soutěž v silovém trojboji dorostu a juniorů, Frýdlant, 15. 12. 2018
1. místo: 4. Otevřené Mistrovství ČR v klasickém (RAW) benčpresu mužů a žen, Jihlava, 8. 12. 2018
3. místo: 2. Otevřené Mistrovství ČR v klasickém (RAW) benčpresu dorostu, juniorů a masters, Praha 11, 17. 11. 2018
5. místo: 6. Mistrovství ČR v klasickém (RAW) silovém trojboji dorostu a juniorů, Sedlčany, 20. 10. 2018
3. místo: 2. Mistrovství Čech v klasickém (RAW) silovém trojboji dorostu a juniorů, Frýdlant, 15. 9. 2018
4. místo: 10. ročník Poháru starosty města Zbýšova v klasickém (RAW) silovém trojboji dorostu a juniorů s mezinárodní účastí, Zbýšov, 30. 6. 2018
8. místo družstva: 5. Mistrovství Čech v silovém trojboji družstev, Praha, 2. 6. 2018, družstvo: SK ZLOBR Sedlčany – B
15. místo: Deadlift Challenge vol. 2, Praha, 28. 4. 2018
3. místo: 26. Otevřené Mistrovství ČR v silovém trojboji dorostu, juniorů a masters, Frýdlant, 3. 2. 2018
3. místo: 1. Mistrovství Čech v klasickém (RAW) silovém trojboji dorostu a juniorů, Sedlčany, 24. 9. 2017

Sportovní praxe
2017–2019 – OB Klinika a.s., Pozice: Zdravotní asistent
2016–2017 – Arena Pavly Kladivové, Pozice: Správa sportovního objektu, recepce
2015–2016 – AQUACENTRUM ŠUTKA, Pozice: Plavčík
2014–2015 – Squash Ohradní, Pozice: Recepční

Galerie
  • VIDTE TY TRAPZY?!!! Objemov pprava za nmi jedem pomalu zas
  • Tire Flip za nma 200kg na pohodu na 300kg zbejvalo
  • Jede ta holka jak stroj!!! bearrrlife shemedvedice strongwomen deadlift
  • Zahejvaka vole! shemedvedice bearrrlife strongwomen loglift
  • Znte moj enu? Soustedn co? D bearrrlife shemedvedice kettlebell musclegirl
  • Dneska prehab  Voda tepl a protoe pod mrakem mlo
  • Ne to nen dn cvik D prost m jen naapali
  • Zastvka v Ugupro Staggyho nco bez zeleniny a pro Johy
  • Vmna triek Protoe je jedno jak kdo m triko nebo
  • Take kdo chce sprvn lifter bti mus na FormCheck k
  • Potrninkovka blsmokers bearrrlife themedved shemedvedice
  • Dostala jsem od workouteu tyhle asn gumy No a hned